بازدید 9920
۱
حضور بهترین‌های ایران و قهرمانان حرفه‌ای جهان در جام قهرمانی بدنسازی کشور

جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم

کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 01 August 2023

بیستمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های آسیایی 2023 لبنان طی روزهای 11 تا 13 مرداد در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیامک بشیری مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک عنوان کرد: تمام توان خودمان را گذاشتیم تا بزرگترین مسابقات تاریخ پرورش اندام را در ایران به بهترین نحو برگزار کنیم؛ به دلیل حساسیت و بزرگ بودن این رویداد مهم همین‌جا می‌خواهم از تمام کسانی‌که دلسوز این رشته هستند دعوت کنم پای کار بیایند و کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد؛ جوایز بی نظیر و بی سابقه ای برای قهرمانان این دوره مسابقات در نظر گرفته شده که روی استیج به قهرمانان و اورال اهدا خواهد شد.

بشیری که خودش از قهرمانان و مربیان سابق این رشته است، اذعان کرد: حق ورزشکاران ما بیشتر از این مبالغ هست؛ چون بدنسازی ورزش بسیار پرمشقت و حاصل رژیم های سخت و تلاش و تمرینات شبانه روزی بدنسازی است که در روز مسابقه با این جوایز نقدی حداقل گوشه ای از زحمات شان جبران می‌شود.

جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم

سیامک بشیری مسوول برگزاری مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور 

 

مسوول برگزاری مسابقات باشگاه‌های کشور گفت: هدف نهایی این است که برترین‌های این مسابقات در مسابقات آسیایی پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند. ما در نظر داریم به اورال بیلدینگ دو میلیارد میلیون ریال و اورال های بادی کلاسیک فیزیک و فیزیک کلاسیک یک میلیارد ریال و قهرمان دو دسته ماسکولار هرکدام پانصد میلیون ریال جایزه نقدی اختصاص بدهیم که روی استیج تقدیم می‌شود.

سیامک بشیری اظهار امیدواری کرد که با توجه به بی سابقه بودن این جوایز، قهرمانان برتر بدنسازی سوپرایز ویژه ای شوند و ورزشکاران خوب کشور با خاطره ای خوب و شیرین از شهر زیبای اردبیل بروند.

وی در پایان تصریح کرد: همراه با گروه هماهنگ و زحمتکش خودمان شبانه روزی تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای ورزشکاران، مربیان، همراهان و حتی خانواده های ورزشکاران باشیم که از کل ایران به شهر زیبا سفر می‌کنند.

گفتنی است سالن ورزشی بزرگ حسین رضازاده اردبیل میزبان این مسابقات کشوری است.

جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم

گزارش‌های خبری و تصویری معین کوهستانی خبرنگار و عکاس تخصصی رشته بدنسازی و پرورش اندام ایران را در تابناک پیگیری کنید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگه تقلب نشه که قطعا سجاد غریبی اوله.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست